کمپین اینستاگرام
اجرای درست کمپین تبلیغاتی به شما کمک میکند تا آگاهی از برند و درآمدتان را افزایش دهید. شما در این کمپین تلاش میکنید تا نیاز مشتری را برآورده کنید. از طرفی، شما مشتری را در کمپین خود متقاعد میکنید که چرا محصول یا خدمتتان بهترین گزینه برای حل مشکل او است. به همین دلیل، میتوان گفت که نتیجهبخش بودن فعالیتهای بازاریابی شما در گرو اجرای صحیح کمپینهای تبلیغاتی است.
کمپین تبلیغات خوب کمپینی است که بر مبنای استراتژی افزاش آگاهی از برند، افزایش ارتباط با بازار هدف و یا افزایش فروش طرحریزی شود. بسیاری از کارفرمایان بر این باورند که برگزاری یک کمپین به معنای ساختن تبلیغ است که این تفکر اشتباهی فاحش است.
اگر به دنبال برگزاری یک کمپین تبلیغاتی هستید، حتما با با تجربه های این حوزه که معمولا آژانسهای فعال در زمینه کمپینهای دیجیتال هستند، مشورت کنید تا بتوانید بودجه خود را به بهترین شکل مدیریت کرده و همچنین بهترین نتیجه را بگیرید.
کمپین اینستاگرام چه مزیتی دارد؟
جذب مخاطب بالا
عدم نیاز به زیرساخت خاصی
مقرونبهصرفه بودن
امکان اندازهگیری میزان اثربخشی
اثربخشی بالا
وجود گزینههای متنوع
طیف وسیعی از مخاطبان
کمک به شناخت مخاطبان شما
هزینه کمپین و تبلیغات چگونه است؟
هزینه اجرای کمپین کاملا بسته به نظر مشتری است و ما در وبطور فقط پیشنهاد خواهیم داد، البته عوامل هزینه سازی برای اجرای هر کمپین وجود دارد مانند طراحی های بصری مثل ویدیو یا بنر یا لندینگ پیج، مذاکرات و … که معمولا 10% از بودجه کل برای عامل اجرا کننده در نظر گرفته میشود که البته باز هم به کمپین و بودجه بستگی دارد و این عدد با توافق بعد از مشاوره و هنگام عقد قرارداد تعیین خواهد شد.
برای مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید : اینجا