کمپین اینستاگرام | اجرای کمپین تبلیغاتی

اجرای کمپین تبلیغاتی

کمپین اینستاگرام

اجرای درست کمپین تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند و درآمدتان را افزایش دهید. شما در این کمپین تلاش می‌کنید تا نیاز مشتری را برآورده کنید. از طرفی، شما مشتری را در کمپین خود متقاعد می‌کنید که چرا محصول یا خدمتتان بهترین گزینه برای حل مشکل او است. به همین دلیل، می‌توان گفت که نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌های بازاریابی شما در گرو اجرای صحیح کمپین‌های تبلیغاتی است.کمپین تبلیغات خوب کمپینی است که بر مبنای استراتژی افزاش آگاهی از برند، افزایش ارتباط با بازار هدف و یا افزایش فروش طرح‌ریزی شود. بسیاری از کارفرمایان بر این باورند که برگزاری یک کمپین به معنای ساختن تبلیغ است که این تفکر اشتباهی فاحش است.

اگر به دنبال برگزاری یک کمپین تبلیغاتی هستید، حتما با با تجربه های این حوزه که معمولا آژانس‌های فعال در زمینه کمپین‌های دیجیتال هستند، مشورت کنید تا بتوانید بودجه خود را به بهترین شکل مدیریت کرده و همچنین بهترین نتیجه را بگیرید.

کمپین اینستاگرام | اجرای کمپین تبلیغاتی

چرا کمپین وبطور؟

کمپین اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

طیف وسیعی از مخاطبان

طیف وسیعی از مخاطبان

اثربخشی بالا

اثربخشی بالا

مقرون‌به‌صرفه بودن

مقرون‌به‌صرفه بودن

جذب مخاطب بالا

جذب مخاطب بالا

کمک به شناخت مخاطبان شما

طیف وسیعی از مخاطبان

وجود گزینه‌های متنوع

اثربخشی بالا

امکان اندازه‌گیری میزان اثربخشی

امکان اندازه‌گیری میزان اثربخشی

عدم نیاز به زیرساخت خاصی

عدم نیاز به زیرساخت خاصی

مراحل اجرای کمپین وبطور

آیا این کمپین برای کسب و کار من مناسب است؟!

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام در همه سنین و با سلایق، ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت، تبلیغات اینستاگرامی می‌تواند برای همه کسب و کارها بسیار مناسب باشد. اما برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات، ابتدا باید به شناخت خوبی از ویژگی‌ها و نیازهای مخاطبان خود برسید و بدانید که چه نوع محتوایی، می‌تواند توجه آنان را جذب نماید. سپس براساس این اطلاعات، محتوای تولید شده را در پیج‌های اینستاگرامی مناسب و در زمان درست منتشر کنید. البته ما در کنارتان هستیم

هزینه کمپین و تبلیغات چگونه است؟

هزینه اجرای کمپین کاملا بسته به نظر مشتری است و ما در وبطور فقط پیشنهاد خواهیم داد، البته عوامل هزینه سازی برای اجرای هر کمپین وجود دارد مانند طراحی های بصری مثل ویدیو یا بنر یا لندینگ پیج، مذاکرات و … که معمولا 10% از بودجه کل برای عامل اجرا کننده در نظر گرفته میشود که البته باز هم به کمپین و بودجه بستگی دارد و این عدد با توافق بعد از مشاوره و هنگام عقد قرارداد تعیین خواهد شد.برای مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید : اینجا