• تهران، میدان هفتم تیر، خیابان مشاهیر
  • 0912-2770980
وبطور
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

آموزش سئو وردپرس – فصل دوم قسمت دوم

آموزش سئو وردپرس

فصل دوم- قسمت دوم

تحلیل و بررسی رقبا

پیش نیاز : ندارد

تعداد جلسات : --

مناسب برای:

طراحان سایت، کسانی که سایت دارند، کسانی که می خواهند به سئوکار شوند و....

فصل ها و قسمت ها

خب توی این جلسه قراره باهم مبحث بررسی رقبا رو بررسی کنیم، همونطور که قبلا هم گفتم یکی از کارهایی که خیلی میتونه بهمون کمک کنه همین تحلیل و بررسی رقباتونه


ببینیید ما قبلا درباره اینکه رقبا باید بررسی شن و میشه ازشون ایده های مختلف حالا چه در بحث طراحی چه سرویس ها یا کانتنت گرفت، اما امروز میخایم یکم بیشتر بریم تو دل این مبحث یعنی بررسی رقبا ، ما تو بررسی رقبا میتونیم یه دید بازتر از کارمون داشته باشیم و استراتژی بهتری ترسیم کنیم


ببینید وقتی یه رقیبی یا یه سایتی یه مسیری رو طی کرده و به هر حال رشد کرده، ما میتونیم با بررسی اونا به یه سری اطلاعات خواهیم رسید و این به ما کمک میکنه که سریع تر بتونیم رشد کنیم…


حالا حساب کنید ما یه سایت رقیب رو میخایم بزاریم کنار سایت خودمون و بررسی کنیم، چیا در این بررسی ها خیلی مهمه؟


1 – از نظر ظاهری یک پله بالاتر باشید یا بالاتر حرکت کنید..
یعنی چی؟ یعنی اگر سایت رقیت شما با یه استانداردهایی طراحی شده (در وحله اول ظاهری و بعد موارد دیگه) شما باید سایتتون بهتر از اون باشه، یا اگر نیست در حال حاضر باید نسخه ای بهتر از سایتتون درست کنید به هرحال 206 پرایدو میبره پس با پراید کورس ننداز با یه 206
من قبلا هم درباره اهمیت ظاهر سایت گفتم بهتون اصلا یه قسمت ساختم براش پس دیگه اینجا خیلی بهش نمیپردازم چون فکر میکنم متوجه اهمیتش شدید..

 

2 – در تولید محتوا فعالتر باشید…
منظورم اینه که استراتژی تولید محتواتون از سایت رقیباتون بیشتر باشه، مثلا تاریخ انتشار پست هاشو بررسی کنید ببینید چند وقت به چند وقت پست یا مقاله میزاره و سعی کنیم فعالتر باشیم..بچه ها منظورم این نیست اگه 10تا مقاله داره شما 11 تا بزارا! منظورم تولید محتوای مکرر و دائمیه این امر همیشگیه به رتبه 1هم رسیدی باید ادامه داشته باشه

 


3 – از نظر کیفیت محتوا بالاتر باشید..
ما درباره کیفیت محتوا خیلی حرف زدیم و قراره حرف بزنیم جلوتر باز هم یکم بهش میپردازم ولی مطمئنم دیگه کامل براتون جا افتاده اهمیتش

 


4 – از نظر شبکه های اجتماعی بهتر باشید…
شبکه های اجتماعی رو هم اهمیتش رو گفتیم، اینجا منظورم اینه شما باید مثلا اینستاگرام رقیب رو بررسی کنید و ببینید کیفیت تولید محتواتش چطوره، چقدر به چقدر تولید میشه، استوری هاشو چجوری میزاره؟ بعدم اینکه فقط اینستاگرام نیست، ما شبکه های اجتماعی دیگه هم داریم مثل فیسبوک و توییتر، شاید فقط اینستاگرامه که تو ایران زیاد دیده میشه، ولی وجود سایر شبکه های اجتماعی و فعال بودن هم به شما کاربر میده هم لینک به سایتتون میده.. حالا ما جلوتر درباره سیگنال های شبکه های اجتماعی هم حرف میزنیم

 


5 – از نظر لینک سازی داخل و خارجی بالاتر باشید..
اینو شاید الان متوجه نشید ولی در جلسه های بعدی خیلی جدی بهش میپردازیم..


حالا ما توی این مسیر بررسی و تحلیل رقبا ابزارهایی هم داریم که میتونه کمکمون کنه
مثلا سایت : webconfs.com یا سایت moz
توی این سایت که حالا بهتون نشون میدم میتونید سایت رقیب رو کلمات پر ترافیکش رو پیدا کنید و بررسی کنید، یا بررسی چگالی کلی سایت رقیب… این آمار و بررسی ها خیلی کمک کنندس


بچه ها اینو بگم خیلی مهمه ما سایت رقیب رو بررسی نمیکنیم کپی بزنیم ازشاا، تو نکات همه بهتر بودن فعال تر بودن قشنگ تر بودنه…

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x